Космос кемені бөтен планетаға отырғызу ауыр болды.
Ұшқыш есінен танып қалды. Есін жинау оңай болған жоқ. Ол айналасында сынған басқару панелдерін көреді, жанып жатқан өзге иісті сезеді. Ал арт жағынан бір құрылғы сатырлап, электр ұшқындары жан-жаққа шашырап істен шыққанын сезді. Салон ішінің жарығы бір қалпты емес. Есін жиған ұшқыш, болған жағдайды есіне түсіруге тырысады.
Ұшқыш есінен танып қалды. Есін жинау оңай болған жоқ. Ол айналасында сынған басқару панелдерін көреді, жанып жатқан өзге иісті сезеді. Ал арт жағынан бір құрылғы сатырлап, электр ұшқындары жан-жаққа шашырап істен шыққанын сезді. Салон ішінің жарығы бір қалпты емес. Есін жиған ұшқыш, болған жағдайды есіне түсіруге тырысады.
Алыс өзге планетада экспедиция апатқа ұшырайды. Олар әрең дегенде SOS сигналын жібереді. Бұл сигналды көрші жұлдызды жүйеге көліктік ұшу жасаған жалғыз ұшқыш қабылдады. Апат сигналын қабылдаған ұшқыш өз кемесін апат сигналының бағыты бойынша бұрады. Бірақ кемені отырғызу барысында атмосфераның жоғарғы қабаттарына кіруі тез болғандықтан, кеменің сыртқы жабындылары жана бастайды, соның салдарынан кемені отырғызу қатты болды. Пилот тірі қалады, бірақ кеме қатты бұзылды.
— Авариялық электр қуатының жұмыс істейтінін тексеру керек.
Пилот бірнеше пернені басады — ғажайып! — орталық монитор іске қосылды.
— Барлық жүйелерді тексеру керек.
Қажетті бағдарламалар мен жүйелерді іске қосқаннан кейін, компьютер кеменің 70 пайызы істен шыққанын көрсетті. «Ұшу мүмкін емес».
Көрермен ұшқыштың үмітсіздігі мен амалсыздығын көреді.
Скафандрын киген пилот — «қалай да болса, экспидицияға жету керек!» деген алдына мақсат қояды.
Пилот бірнеше пернені басады — ғажайып! — орталық монитор іске қосылды.
— Барлық жүйелерді тексеру керек.
Қажетті бағдарламалар мен жүйелерді іске қосқаннан кейін, компьютер кеменің 70 пайызы істен шыққанын көрсетті. «Ұшу мүмкін емес».
Көрермен ұшқыштың үмітсіздігі мен амалсыздығын көреді.
Скафандрын киген пилот — «қалай да болса, экспидицияға жету керек!» деген алдына мақсат қояды.
Ол бөтен планета бедеріне аяқ басады. Көз алдында өзге жердің шөлді пейзажы, күңгірт күн сәулесі атмосфера қабытанан әрең көрініп тұр. Біртүрлі формадағы жартасты шатқалдар әр-әр жерден шөлді бедердің бетінен үшкірленіп шыңып тұрғандай. Пилот компьютер арқылы здеу бағытын анықтайды.
Көрермен Ұшқыш пен кемені сырттай біреудің бақылағанын байқайды.
Пилот ешкімді байқамайды. Жүрегіндегі жабырқауын жеңіп, ол іздеуді жалғастырады.
Алдында оны не күтіп тұр?
Қандай қауіп-қатерлерді басынан кешеді екен?
Экпедицияны таба алар ма?
Және оның артынан кім бақылап жүр?…
Көрермен Ұшқыш пен кемені сырттай біреудің бақылағанын байқайды.
Пилот ешкімді байқамайды. Жүрегіндегі жабырқауын жеңіп, ол іздеуді жалғастырады.
Алдында оны не күтіп тұр?
Қандай қауіп-қатерлерді басынан кешеді екен?
Экпедицияны таба алар ма?
Және оның артынан кім бақылап жүр?…
Ғарыштық саяхаттар және Жерден тыс өркениеттермен байланыс әрқашан заманауи көрермен үшін тартымды тақырыптар болды және болып қала береді. Бізді алыс планеталарда не күтіп тұр? Адам сол жерлерде өзіне жаңа пана таба ала ма? Сол жерлерде басқа тіршілік бар ма? Егер өмір болса, онда ол адамзатқа қаншалықты қауіпсіз болады?
Фильмнің трейлері көрсеткендей бұл жұмыс толық Қазақстанда жасалған, фильмде 3D графикалық анимацияның барлық технологиялары қолданылады.
Бірақ ең маңыздысы — идея, сценарий, кейіпкерлер бейнесі және анимация.
Фильм қазақстандық көрермен үшін сапалы жаңа өнім болуы тиіс және тек идея тұрғысынан ғана емес, анимация мен сахнаны егжей — тегжейлі пысықтауда біз көрермен аудиториясын-ТМД елдері мен шетелдерді кеңінен қамтуға бағыт қойдық. Біз осы мақсатқа қол жеткізу үшін бар күш-жігерімізді жұмсауға міндеттенеміз.
Қазақстанда жақсы анимациялық фильмдердің тапшылығы бәрімізге белгілі. Біз көрерменді отандық мультфильмдерге тартқымыз келеді, онда біздің ұлттық өнімдерімізді қарау әдетін тәрбиелегіміз келеді, ал бұл анимация деңгейін арттыру арқылы қол жеткізіледі.
Егер фильм қызықты болса-көрермен кинотеатрларға өзі-ақ барады. Заманауи анимация шығармашылық әлеуетті іске асырудың шексіз мүмкіндіктеріне ие.
Біздің мақсатымыз — көрермен отандық киноөнімдерді қуана қарауы тиіс.
Фильмнің трейлері көрсеткендей бұл жұмыс толық Қазақстанда жасалған, фильмде 3D графикалық анимацияның барлық технологиялары қолданылады.
Бірақ ең маңыздысы — идея, сценарий, кейіпкерлер бейнесі және анимация.
Фильм қазақстандық көрермен үшін сапалы жаңа өнім болуы тиіс және тек идея тұрғысынан ғана емес, анимация мен сахнаны егжей — тегжейлі пысықтауда біз көрермен аудиториясын-ТМД елдері мен шетелдерді кеңінен қамтуға бағыт қойдық. Біз осы мақсатқа қол жеткізу үшін бар күш-жігерімізді жұмсауға міндеттенеміз.
Қазақстанда жақсы анимациялық фильмдердің тапшылығы бәрімізге белгілі. Біз көрерменді отандық мультфильмдерге тартқымыз келеді, онда біздің ұлттық өнімдерімізді қарау әдетін тәрбиелегіміз келеді, ал бұл анимация деңгейін арттыру арқылы қол жеткізіледі.
Егер фильм қызықты болса-көрермен кинотеатрларға өзі-ақ барады. Заманауи анимация шығармашылық әлеуетті іске асырудың шексіз мүмкіндіктеріне ие.
Біздің мақсатымыз — көрермен отандық киноөнімдерді қуана қарауы тиіс.
«ALEM Animation» студиясы — әр-түрлі күрделіліктегі 3D анимациясы мен VFX жасау.
Өнеркәсіпте шамамен 17 жыл.
Өнеркәсіпте шамамен 17 жыл.
Жұмыс тәжірибесі:
VFX: — «Джокер» (2013), «Весь мир у наших ног» (2015) толық метражды көркем фильмдері киножобаларда. Кейіпкерлер анимациясы: — «Балапан» балалар телеканалы үшін «Қызыл мен Күлгін» (2019), »Қолғанат» (2020) анимациялық сериалдар шығару.
VFX: — «Джокер» (2013), «Весь мир у наших ног» (2015) толық метражды көркем фильмдері киножобаларда. Кейіпкерлер анимациясы: — «Балапан» балалар телеканалы үшін «Қызыл мен Күлгін» (2019), »Қолғанат» (2020) анимациялық сериалдар шығару.



Қазақстан Республикасы,
Алматы қаласы,
2 ықшам ауданы, 14 үй, 46 офис
+7 7017 996168
Алматы қаласы,
2 ықшам ауданы, 14 үй, 46 офис
+7 7017 996168
Copyright © 2020 «ALEM Animation»